  • 1. Data: 2007-02-05 20:29:06
    Temat: [konfiskata] jak dzyskac komputer?
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    wlasnie zadzwonil znajomy. przebywal poza miejscem zamieszkania,
    w domu wypasiona maszyna z legalnym softem. wpada Pan prokurator,
    pan policjant i rekwiruja caly biznes na oczach matki.

    rok wczesniej, brat kolegi z tego komputera wystawial aukcje
    na allegro, na ktorych sprzedawal kupione przez siebie
    w sklepie online przedmioty - jak sie okazalo kradzione.
    prawdopodobnie bedzie mial sprawe o paserke.

    komputer zostal zabrany w celu przebadania dysku (sic),
    na dysku znajduje sie obecnie cala masa materialow naukowych,
    dosc drogiego oprogramowania niezbednego do codziennej pracy
    z dosc drogim osprzetem (jeszcze nie wiadomo czy policja sobie
    tego tez nie pozyczyla, kolega jest wlasnie w drodze do domu
    z drugiego konca polski).

    kontakt z prokuratorem kolega ma nawiazac dopiero w czwartek.
    jak mozna sprobowac, przynajmniej ten komputer im wyciagnac?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 2. Data: 2007-02-05 21:02:50
    Temat: Re: [konfiskata] jak dzyskac komputer?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 05 Feb 2007 21:29:06 +0100, rezist.com napisał(a):

    > kontakt z prokuratorem kolega ma nawiazac dopiero w czwartek.
    > jak mozna sprobowac, przynajmniej ten komputer im wyciagnac?

    Mam zle wiesci - nie mozna.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2007-02-05 21:52:59
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Mam zle wiesci - nie mozna.

    Juz troche sie wyjasnilo. maszyna zostala jednak zatrzymana jako
    dowod w sprawie z podejrzeniem iz sluzyla jako narzedzie.

    Prokurator okazal sie jednak byc w miare sensowny, zezwolil
    na dokonanie kopii dysku w obecnosci informatyka Policji,
    na posterunku.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2007-02-06 07:57:30
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości

    > Prokurator okazal sie jednak byc w miare sensowny, zezwolil
    > na dokonanie kopii dysku w obecnosci informatyka Policji,
    > na posterunku.

    tego kuzwa wlasnei nie kumam, niech sobie sami zrobia kopie dysku a cudza
    wlasnosc oddzadza, zlodziejskie panstwo

  • 5. Data: 2007-02-06 10:49:28
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 06-02-2007 o 08:57:30 szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > tego kuzwa wlasnei nie kumam, niech sobie sami zrobia kopie dysku a
    > cudza wlasnosc oddzadza, zlodziejskie panstwo

    W tym przypadku, wyjatkowo, oryginalny dysk moze policji pomoc bardziej
    niz kopia.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 6. Data: 2007-02-06 11:10:22
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > W tym przypadku, wyjatkowo, oryginalny dysk moze policji pomoc bardziej
    > niz kopia.

    _Dysk_.

  • 7. Data: 2007-02-06 11:16:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > _Dysk_.

    dokladnie, obudowa i reszta bebechow to zwykla kradziez, jestem ciekaw jak
    z monitorem, czy tez im sie przydal, czy zostawili

  • 8. Data: 2007-02-06 13:45:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > W tym przypadku, wyjatkowo, oryginalny dysk moze policji pomoc bardziej
    > niz kopia.

    Niby w jaki sposób?

    Robisz dokładną kopię binarną i masz wszystko.

  • 9. Data: 2007-02-06 13:48:39
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisał(a):

    > tego kuzwa wlasnei nie kumam, niech sobie sami zrobia kopie dysku a cudza
    > wlasnosc oddzadza, zlodziejskie panstwo

    Swoją drogą to czy robienie kopii dysku na którym jest zainstalowane
    oprogramowanie nie jest naruszeniem prawa?

    j.

  • 10. Data: 2007-02-06 13:55:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Swoją drogą to czy robienie kopii dysku na którym jest zainstalowane
    > oprogramowanie nie jest naruszeniem prawa?

    wg microsoftu i pewnie kilku innych firm tak