    From: "p 47" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik vs kredyt
    Date: Thu, 7 Oct 2010 12:28:30 +0200

    news:i8k5pi$j23$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie.

    Bo??! -na jakiej podstawie opierasz to swoje przekonanie?
    Moje wątpliwości powstały, poniewaz czytając te dyskusję przypomniałem sobie
    wypowiedź w dyskusji na jakims forum (nie pamietam juz gdzie, bo było to
    jakies 1,5 roku temu) dłuznika, któremu własnie w mBanku komornik zajął
    środki korzystając z limitu własnie na jego karcie kredytowej.
    Na marginesie, -jesli okazałoby sie to jednak dopuszczalne to powstaje
    nastepna watpliwość,- karta wydawana jest z okreslonym (przez bank)
    maksymalnym limitem zadłużenia, podczas gdy własciciel sam może okreslić
    maksymalny limit (dzienny, miesięczny) operacji na tej karcie. A wiec który
    z tych limitów bedzie okreslał maksymalna wysokośc zajęcia?