    From: "p 47" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik vs kredyt
    Date: Thu, 7 Oct 2010 11:57:19 +0200

    news:i8ic86$o41$6@inews.gazeta.pl...

    > przy regularnym kredycie, ale nie debecie w koncie czy linii kredytowej.
    > i tylko wtedy jeśli do wypłaty środków dojdzie.

    Wg mnie jest tu pewna dwuznaczność, która wyjasnie na przykładzie. Otóż
    załóżmy, ze pytający ma konto bankowe np w mbanku .
    Załóżmy, dalej, ze mimo, iż taka mozliwośc istnieje nie podpisał z bankiem
    na prowadzenie tej karty.
    Jak sama nazwa "karta kredytowa" wskazuje posiadanie tej karty wiąże się z
    przyznaniem przez bank okreslonego limitu kredytowego , z którego jej
    posiadacz moze korzystać.
    Czy zatem komornik, czy inny organ egzekucyjny może ściągnąc srodki z tej
    karty kredytowej do wysokości przyznanego jej posiadaczowi limitu?