  • Data: 2009-08-05 19:51:26
    Temat: Re: komornik przyjdzie po lodówkę, jak ją ocalić?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h5cn84$5ci$1@news.onet.pl Agryppa <j...@t...pl> pisze:

    > Podobno komornik był w domu dłuznika pod nieobecność żony. Żona nie była
    > informowana o wizycie komornika ani o tym, że lodówka była już
    > przedmiotem licytacji. Dowiedziała się o tym z przypadkowego zbiegu
    > okoliczności. Dziś wiadomo, że lodówka byla już raz wystawona na
    > licytację. Dodam, że lodówka cały czas stoi w domu i jest używana.
    Z artykułu, do którego link podałem wynika jasno, że jeśli przedmiot stanowi
    współwłasność to komornik może wystawić na licytacje jedynie udział
    dłużnika, a nie cały przedmiot. Chyba, że współwłaściciel(e) wyrażą zgodę na
    sprzedaż całości.
    Nie dociekam czy lodówka nie stanowiła współwłasności i czy komornik
    posiadał na to dowody.
    Na czynności komornicze przysługuje skarga.
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jak-zlozyc-skarge-na
    -komornika-sadowego-1419080.html

    --
    Jotte