    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik - konto bankowe
    Date: Sun, 06 Oct 2013 21:16:41 -0500

    1634Racine wrote:
    > witek in news:l2t0e0$8vp$5@dont-email.me
    >

    > jasne, dzieki za wyjasnienie.
    >
    > (oczywiscie, gdy zablokowano na kwote np. 2500zl i wpadnie 3500zl, to
    > polknie 2500 i _automatycznie_ pozostanie na koncie wolna juz kwota
    > 1000zl)

    o ile bank zablokował 2500 to tak.
    plus oczywiscie koszty wysyłki kasy, zywkle ładnych dziesiąt złotych

    gorzej jak ci bedzie wpłwała kasa po 100 zł, wowóczas bank bedzi
    realizował przelew po 100 zl, zatrzymując sobie z tego prowizję za
    przelw na konto komornika.
    Coś już kiedyś było, że bank nie może tak robic, ale nie wiem czy coś z
    tego wyszło w praktyce.