  • Data: 2004-08-02 19:16:38
    Temat: Re: komornik a dluznik za granica - pytania
    Od: Komodor <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Sebol wrote:

    > nawet jak nie jest spłacana nie idzie się do wiezienia

    Za mandat i większośc podatków do więzienia nie pójdziesz. Natomiast za
    grzywnę i owszem!!! Jeśli grzywnę wymierzył sąd to tenże sąd może ją
    zamienić na odsiadkę. Jest jakiś przelicznik. Jak brak kasy to trzeba
    szybko pisać o rozłożenie na raty inaczej można załapać się na areszt lub
    prace społecznie użyteczne. A co do podatków to jak się przekręciłem i
    zalegałem z PIT-4 to mi sąd zafasował 6 m-cy w zawiasach na 2 lata. Roczny
    termin spłaty zaległości wraz z odsetkami + obietnica odwieszenia jak się
    nie wyrobię. Nie muszę dodawać, że przedtem komornik zajął wszystko co mógł
    i zaliczył wyłącznie na VAT, ani grosza na PIT-4, takie miał polecenie od
    szefa...
    --
    Komodor