    From: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik
    Date: Sun, 18 Apr 2004 21:52:24 +0200

    Użytkownik "ania" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c5u9u3$a6d$1@news.mm.pl...
    > Mam niezapłacone mandaty. Czy komornik może rozpocząć jakąkolwiek
    egzekucję
    > jeżeli nie ma mnie w miejscu zameldowania?

    Jesli przyjelas te mandaty to praktycznie jedynym zagrozeniem jest ich
    potracenie ze zwrotu podatku dochodowego (czyli jesli mozesz tym
    manipulowac to lepiej nie miej zwrotow) wzglednie z wynagrodzenia z
    umowy o prace (w szczegolnosci jesli rozliczasz sie w urzedzie skarbowym
    wlasciwym ze wzgledu na miejsce zameldowania). Innych zagrozen raczej
    bym sie nie spodziewal. Jeszcze moglo by w najgorszym razie wejsc w
    rachube zajecie rachunku bankowego, gdyby bylo na nim wiecej niz kwota
    wolna od zajecia administracyjnego lub sadowego.

    pozdrawiam, marekz