eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokomorka i nauczyciel › Re: komorka i nauczyciel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!news.telba
    nk.pl!news.task.gda.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!
    not-for-mail
    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komorka i nauczyciel
    Date: Fri, 13 Feb 2004 22:18:06 +0000 (UTC)
    Organization: YoYo Kąpanych
    Lines: 40
    Message-ID: <X...@1...7.19.101>
    References: <c0868f$4b8$1@news.onet.pl> <c0a9f1$s08$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...7.19.1> <c0ffjs$lo6$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc55.ostroleka.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1076710686 24217 217.98.207.55 (13 Feb 2004 22:18:06
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Feb 2004 22:18:06 +0000 (UTC)
    X-Face: a9t\\FlbV]AOG}6#nq)OG7'f`-!umYwlu]*\"75eNW!JrF9M,O7T!(m)CoYG+:KCftiHu9v]a5QZW
    -8BdJhdufl.(vRFs;gR\\1R~<k<bfUZgC[(7NBLVVTqboLOnJHW6\"S-Ukq0`-!QjrFCR8+GVx$q!
    oJllG-E%%=VNX.C9g<G%%aU~^/uwRow$8t%%isFq9(!G1
    X-Newsreader: SuperNewsReader
    X-Mailer: EnyMailer
    User-Agent: JustAsk X-news
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:193994
    [ ukryj nagłówki ]

    "Roman G." <r...@N...gazeta.pl> niebacznie popelnil
    news:c0ffjs$lo6$1@inews.gazeta.pl:

    >> A gdyby to nie był telefon a znaczna suma pieniedzy?
    > Mało prawdopodobna jest sytuacja, że posiadanie znacznej sumy
    > pieniędzy przez ucznia mogłoby utrudniać, czy też uniemożliwiać
    > osiągnięcie celów lekcji.

    Zgoda, podobnie jak fakt _posiadania_ telefonu, gry elektronnej itp.

    > Osobiście pieniędzy bym nie zabrał

    A jakąż to różnicę istotną dla Ciebie stanowi 1283,-zł
    (w gotówce - w aparacie)

    > (rozumiem, że masz na myśli na przykład
    > zakłócenia typu rozrzucanie banknotów po klasie),

    Nie, mam na myśli dokładnie taki przykład jak u autora wątku:
    "bawienie się" podczas zajęć, powiedzmy: turlanie o ławce
    rulonu banknotów, machanie wachlarzem banknotów,
    stawianie na pulpicie ławki pasjansa z banknotów,
    czy jakież to jescze inne "cool-zabawy" z banknotami można
    wymyślić...

    > trzeba by je było komisyjnie policzyć, spisać, żeby potem nie
    > było żadnych wątpliwości, jaką sumę uczeń musi dostać z
    > powrotem. Z telefonem nie ma takich problemów.

    Takie szczegóły jak:
    "a na koncie to ja miałem psze Pana 100zł, a nie 12",
    "ale ja miałem aku nówki a teraz są padnięte" czy
    "Proszę Pana ja synkowi dałem komure za siedem stow
    bez rozlanego wyświetlacza"
    pomijasz jako nieistotne nie nie powodujące problemów?


    --
    pozdro
    poreba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1