    From: "greg" <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolizja drogowa
    Date: Tue, 15 Jan 2002 08:04:34 +0100

    Z tego co się orientuję, z zasady do pewnej kwoty płaci sam sprawca szkody
    (w Twoim przypadku do kwoty 380 zł). Jeżeli jednak zawierając polisę
    uczyniłeś dopłatę składki znosząc tzw. udział własny, to ubezpieczyciel
    obowiązany jest do wypłaty nawet 5 złotych !!! Dowiedz się jaką więc
    zawarłeś umowę !
    Policz sobie jednak ile stracisz na zniżkach w ubezpieczeniu za następny rok
    i kolejne lata przy odnotowaniu Twojej szkody, a potem łatwiej będzie Ci
    zgodzić się na zapłatę 370 zł z własnej kieszeni. Ja z własnej wypłaciłem w
    zeszłym roku 550 zł i byłem z tego bardzo zadowolony na zniżkach w pierwszym
    roku (!!!) straciłbym około 900 zł.
    pozdrawiam
    greg

    Użytkownik Przemek Pietrzak <e...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do