  • Data: 2004-06-03 18:32:41
    Temat: Re: kolizja, Sad Grodzki, nieobecnosc
    Od: "Leszek" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c9njvs$949$1@news.onet.pl...

    > Wszystkich kosztów nie (choć to zależy od tego ile weźmie adwokat ;) )

    > Twierdziłeś że sąd nie zasądzi żadnych kosztów adwokata. Wycofujesz się?

    Zacytuj moje słowa. W szczególności to "żadnych".
    Znajdziesz tylko:
    "Bo kosztów nikt nie zwróci a sprawa wydaje sie być oczywista.."
    Kończmy.
    Nadal uważam tak jak powyżej. Za fanaberię pokrzywdzonego w postaci wzięcia
    adwokata do prostej sprawy nikt nie zapłaci ani grosza.
    Mam nadzieję, że autor wątku nie dał się zwieść przez Ciebie na manowce;)))

    EOT

    Pozdr
    Leszek