  • Data: 2004-06-02 18:27:39
    Temat: Re: kolizja, Sad Grodzki, nieobecnosc
    Od: "Leszek" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c9l5q1$38r$1@news.onet.pl...

    > A to ja jestem wybitnym specjalistą znającym sąd grodzki?
    > Poszukaj.

    Podpowiem Ci. Kluczowym słowem jest tu "uzasadnione". W odniesieniu do
    kosztów.
    W przypadku prostej kolizji wynajęcie adwokata przez poszkodowanego za takie
    nie zostanie uznane. Zostanie uznane za fanaberie. No ale odwoływać się
    można. Do Strasburga lub bezpośrednio Karola Strasburgera;))))

    Pozdr
    Leszek