    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolejna kontrola policyjna
    Date: Sun, 26 Apr 2015 01:24:01 +0200
    <mh63d6$7jc$1@node1.news.atman.pl> <mh6de2$ito$1@node1.news.atman.pl>
    <5536be2c$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <mh6fk5$fc3$1@node2.news.atman.pl>
    <5536cb64$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1504220207220.3680@quad>
    <5537ec2d$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
    <mh8qd8$29n$1@node1.news.atman.pl>
    <55380060$0$27530$65785112@news.neostrada.pl>
    <mhb19r$b6l$1@node1.news.atman.pl>
    <55391b5d$0$27509$65785112@news.neostrada.pl>
    <mhbo0h$p34$1@mx1.internetia.pl>
    <5539656b$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
    <mhbrve$8fb$1@mx1.internetia.pl> <mhd1d0$s3n$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2015-04-24 11:12, RadoslawF pisze:

    > Zostało im w spadku po milicji, ubecji, sbecji i innych zorganizowanych
    > grupach przestępczych. A co ciekawsze to członkowie wymienionych band
    > i grup wychowali sobie następców już w policji.

    Wezwałam policję anonimowo, bo sutener z mieszkania obok prawdopodobnie
    po podaniu narkotyku jakiejś ukraince strasznie się nad nia znęcał.Ona
    krzyczala z bólu.
    Nagrałam to na korytarzu pod swoimi drzwiami.Przyjechało dwóch szczyli
    policjantow, tamten starał się oddalać ich od drzwi, żeby tylko nie
    weszli do mieszkania. Ja wyjrzalam za drzwi, przeszkodziłam im w
    wzięciu lapówki i wtedy taki byk zaczął do mnie lecieć, próbując
    wyciągnąc pałę, strasząc mnie, że zaraz mnie spisze, bo spytałam
    dlaczego nie weszli tam do mieszkania. Nie mam sił w rękach, mam masywne
    drzwi, a ten bandyta policjant szarpał się z moimi drzwiami. Chciał mi
    wpaść do mojego mieszkania i mnie poszkodowaną skatować. Nie miałam już
    sił się z tymi ciężkimi drzwiami szarpać i zaczęłam krzyczeć
    "ratuuunku". Wtedy puścił, ja zamknełam kluczem, a on zaczął mi walić do
    mieszkania. Wtedy znowu zadzwonilam na 997 i mówię, że jacyś bandyci
    przyjechali i jeden chce wtargnąć do mnie-poszkodowanej- do mieszkania
    i, że wycigał na mnie już pałę, a przyjechali na interwencje do
    mieszkania obok. Powiedziałam, że bandyty nie wpuszczę do mieszkania i
    żeby ich zabrali stąd. Dostali rozkaz, że mają się oddalić i poszli.
    Sutener zadowolony, pseudopolicjanci niepocieszeni.
    Plytę z nagraniem co się dzialo w tamtym mieszkaniu i opis incydentu z
    tą "interwencją" wysłałam do Komendanta Stołecznego. Za parę dni stał
    się jakiś cud i pod kontrolą jakichś policjantów (cały czas krzyczeli do
    telefonu) po cywilnemu (cały czas pilnowali) zaczął się ze swoja
    podwładna lolą i jakimś małym dzieckiem wynosić. Wynosił do samochodu
    jakieś pręty, żelaztwa, parę toreb z ciuchami chyba tak ze 2 dni.
    Nastała wreszcie cisza i spokoj na nie za bardzo długo, bo wprowadziła
    się 1 mlodziutka dziewczyna i dwóch mężczyzn. Ona się pochwalila, że
    jest z policji. Dziwne, bo chyba ją widziałam w carrefourze za ladą, ale
    może mi się przywidziało.

    --
    animka