  • Data: 2005-05-29 22:55:47
    Temat: Re: kodeks drogowy ... ciąg dalszy
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    *regent...* [ r...@o...TOTEZ.pl ] napisał(a):

    > zupełnie inna beczka, ale co tam,
    > ostatnio w "szoku" byłem, jak w niejakiej ;) "drogówce"
    > akcja wrocław, panowie poli... dojeżdżają do ronda,
    > droga dwujezdniowa, 2 pasy w każdym kierunku, rondo też z dwoma
    pasami
    > znak ustąp przed wjazdem
    > oni jadą prawym pasem z zamiarem skrętu w lewo (!)

    blad! powinien byc lewy

    > i wlepili gościowi mandat, że im drogę zajechał,
    > bo on prosto chciał, lewym pasem...~

    blad! powinien byc prawy

    > obudziłem się z nieświadomości,
    > ale tu pełno konfliktów bo.
    > -jak skręcasz w lewo to z lewego pasa (?)

    tak!

    > -ustępujesz tym co zjeżdżają z ronda (?)

    jesli jest znak "ustap pierwszenstwa przejazdu"/"stop" to tak!

    > -(wątpliwości natury moralnej) zmieniasz pas (jadąc prosto)
    > ustępujesz temu z prawej, choć akurat tamten ma "lepszą" widoczność
    > może w ogóle zamienić "prawa wolna" na lewą???
    > (to nie żart, więcej widzę z lewej niż z prawej)

    przepisy ruchu drogowego mowia ze pierwszenstwo nalezy ustapic jesli
    sie zmienia pas a tamten pojazd jedzie swoim pasem

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl
    Uwaga! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13.