  • Data: 2005-05-30 01:28:23
    Temat: Re: kodeks drogowy ... ciąg dalszy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    regent... wrote:

    > ciągle mi ten skręt w lewo z prawego nie daje spokoju,
    > bo zachowanie na rondzie a przed to ta sama bajka???

    Aaaaaaaaaaaaaargh.......

    Weź sobie wreszcie, do licha ciężkiego, 'rozetnij i wyprostuj' to całe
    rondo (albo jak nie chcesz ciąć - wyobraź sobie ogromne rondo na... kuli).

    Wtedy zobaczysz, że wjeżdżając na takie 'rondo' skręcasz w prawo w
    jezdnię jednokierunkową jedno- lub wielopasmową. Jak na każdym
    skrzyżowaniu typu T.

    Teraz jasne?