    From: "Magda" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kobieta w ciąży czy można wyrzucić?
    Date: Tue, 15 Jun 2004 14:40:18 +0200

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    news:campnb$qlc$1@news.onet.pl...
    > Magda, bank im da kredyt, no chyba ze na kredytach leza to juz gorzej, sa
    > roklinie,

    przepraszam, że tak głupio spytam, co to są ''roklinie'', pierwszy raz
    spotykam się z takim określeniem?

    szybkie kredyty wakacyjne (sezonowe), kwota jak piszesz nie jest
> [...]
    > wynajmujacy od Panstwa X przestrasza sie i ureguluja kwote....
    > a najprosciej wynajac ponownie mieszkanie i zazadac z gory kaucji i oplaty
    > za jeden miesiac, bedzie na zaplate czynszu....
    >
    > tak sobie pisze ogolnikami , bo przeciez nie znam do konca sytuacji...
    > pozdrawiam
    > Ewa (Krakow)
    > ps. nie pisalam nic o mysleniu okreslonymi kategoriami.... tylko taki
    efekt
    > uzyskaja....taka sytuacja
    >
    > *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

    kwota zadłużenia tam jest ok. 1500,-,
    ale ja na ich miejscu nie brałabym kredytów tylko wróciła tu, nie będę z
    oczywistych przyczyn podawała miejscowości, powiem tylko tyle, że stąd jest
    100 km do Warszawy i mój mąż codziennie jeździ, a był okres kilku lat , że i
    ja dojeżdżałam i było ok. Teraz mieszkają na południu, bo tam X-a
    przeniosła firma, tu był handlowcem, tam dostał kierownicze stanowisko i
    wiem, że większość z Was w to nie uwierzy, ale jego zarobki zmalały o ponad
    połowę. Oprócz tego opracodawca deklarował na początku, że będzie pokrywał
    czynsz za najem i nawet podpisali stosowną umowę na rok, ale po zakończeniu
    tej umowy drugiej nie podpisał ( pracodawca).
    Tłumaczę im żeby wracali tutaj, ale X boi się, że nie dostanie tu pracy, ja
    osbiście jestem innego zdania, ale nie wiem juz jak ich przekonać do
    powrotu.

    Magda