  • Data: 2003-09-16 12:48:00
    Temat: Re: klub wakacyjny-zwrot kasy
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maciek"
    > Wpłacilem pieniądze do Klubu wakacyjnego pieniądze za wypoczynek w
    wybranym
    > ośr.wczasowym, jednakże nie przedstawiono mi umowy, wpłaty dokonałem rok
    > temu, certyfikat ważny jest 3 lata,

    i jeszcze pewnie co roku trzeba dopłacać na eksploatacje a jak sie nie
    zaplaci to calość przepada ;-))
    tak z 8 - 10 lat temu to się nazywało np Diadora i sprzedawali w ten sposob
    udzialy w apartamentach w Hiszpanii, a teraz widze że się nazywa: "Klub
    Wakacyjny"
    myslę, ze żadnej kasy od nich nie wyciągniesz - ten interes wlasnie na tym
    sie opiera ze ludzie w niego kase pakują i nic z tego nie maja
    *** blad ***