  • 1. Data: 2003-09-16 12:33:58
    Temat: klub wakacyjny-zwrot kasy
    Od: "maciek" <m...@o...pl>

    Wpłacilem pieniądze do Klubu wakacyjnego pieniądze za wypoczynek w wybranym
    ośr.wczasowym, jednakże nie przedstawiono mi umowy, wpłaty dokonałem rok
    temu, certyfikat ważny jest 3 lata, chcę jednak odzyskać od nich kase,
    uwzględnione to jest tym że nikt ze mną nie rozmawił o terminach pobytu, a
    kiedy juz do nich zadzwonie(koszt rozmowy znaczny) to proponują mi terminy
    albo miejsca nie pasujące mi.

  • 2. Data: 2003-09-16 12:48:00
    Temat: Re: klub wakacyjny-zwrot kasy
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "maciek"
    > Wpłacilem pieniądze do Klubu wakacyjnego pieniądze za wypoczynek w
    wybranym
    > ośr.wczasowym, jednakże nie przedstawiono mi umowy, wpłaty dokonałem rok
    > temu, certyfikat ważny jest 3 lata,

    i jeszcze pewnie co roku trzeba dopłacać na eksploatacje a jak sie nie
    zaplaci to calość przepada ;-))
    tak z 8 - 10 lat temu to się nazywało np Diadora i sprzedawali w ten sposob
    udzialy w apartamentach w Hiszpanii, a teraz widze że się nazywa: "Klub
    Wakacyjny"
    myslę, ze żadnej kasy od nich nie wyciągniesz - ten interes wlasnie na tym
    sie opiera ze ludzie w niego kase pakują i nic z tego nie maja
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-09-16 12:49:14
    Temat: Odp: klub wakacyjny-zwrot kasy
    Od: "maciek" <m...@o...pl>

    Nic nie muszę dopłacać.

  • 4. Data: 2003-09-16 13:51:22
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>

    Użytkownik "maciek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wpłacilem pieniądze do Klubu wakacyjnego

    I wstąpiłeś niniejszym do elitarnego klubu osób naciągniętych. Pociesz się,
    że nie Ty jeden

    http://www.zgwaw.fir.pl/htm/oszusci.htm
    http://info.onet.pl/1,15,11,2486212,7723077,forum.ht
    ml

    HaNkA

  • 5. Data: 2003-09-17 07:32:15
    Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net>

    HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl> napisał(a):
    > I wstąpiłeś niniejszym do elitarnego klubu osób naciągniętych.
> [...]

    Zastanawia mnie to, kiedy ludzie przestaną być wreszcie tak naiwni...
    Przecież gdyby nie naiwność ludzka, to takie interesy nigdy nie udałyby
    się...

    --
    ŁK