  • Data: 2007-01-22 21:28:48
    Temat: Re: kłopoty z laptopem
    Od: akala <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22 Jan 2007 21:03:26 GMT, 'Tom N' napisał(a):

    > gasper <n...@m...pl> w

    > Wyraźnie napisałeś "do pracy" -- w ramach DG pracy sie nie świadczy ;-)

    a co ty rozumiesz przez świadczenie pracy ? Człowieku wyobraź sobie tak :
    gościu założył działalność gospodarczą polegająca na strzyżeniu trawników,
    kupił kosiarkę i po miesiącu kosiarka mu się zepsuła i można było napisać
    ,że kosiarka służyła do koszenia trawy albo do pracy którą on-prowadzący
    taką działalność w jej ramach wykonywał .W
    ięc czego nie rozumiesz no chyba ,że chcesz sobie "potrolować".
    akala