eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokłopotliwy klient › Re: kłopotliwy klient
  • Data: 2009-09-10 11:55:55
    Temat: Re: kłopotliwy klient
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    anna pisze:

    >>> Jak w zerwać/rozwiązać/wypowiedzieć umowę na wykonanie usługi. Klient
    >>> wpłacił 30% zaliczki, usługa została wykonana w 80%, klient jednak chce
    >>> zwrotu zaliczki.
    >>
    >> Najprościej wykonać pozostałe 20%
    >
    > Tak, masz rację, tylko klient mi to uniemożliwia. Do wywiązania się z
    > umowy niezbędna jest współpraca ze strony klienta, a tej nie podejmuje,
    > pomimo moich prób nawiązania jakiegoś kontaktu.


    Zażądać dopuszczenia do prac, wziąć odmowę na piśmie i do Sądu - 100 %
    wartości robót + straty spowodowane przestojem i utratę kolejnych
    klientów - próbować trzeba. ;)

    --
    spp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1