eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokłopotliwy klient › Re: kłopotliwy klient
  • Data: 2009-09-10 15:45:26
    Temat: Re: kłopotliwy klient
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "anna" <anna @anna.pl> napisał w wiadomości
    news:h8ar70$r91$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > Użytkownik "spp" >
    >> Zażądać dopuszczenia do prac, wziąć odmowę na piśmie i do Sądu - 100 %
    >> wartości robót + straty spowodowane przestojem i utratę kolejnych
    >> klientów - próbować trzeba. ;)
    >
    > 'Dopuszczenie do prac' sprowadza się w moim przypadku do spotkań z
    > klientem i jej omawiania. Sytuacja wygląda tak, że jego satysfakcjonuje
    > to, co zostało już zrobione, ale chce zwrotu zaliczki i generuje (poprzez
    > maile) sytuację, że nic nie zostało zrobione, terminy są nie dotrzymywane
    > (w umowie nie ma żadnych terminów) i ponosi z tego tytułu horendalne
    > straty. Dlatego chcę rozwiązać/zerwać/wypowiedzieć (nie wiem, jak to
    > właściwie określić) tę umowę.


    Może więcej detali? Typ umowy, na co jest ta umowa. Rżnięcie desek, sklep
    internetowy, hosting? Tak to możemy zgadywać sobie jeszcze długo.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1