  • 1. Data: 2003-01-13 18:58:15
    Temat: klopot z SM
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

    Dzien dobry,
    zawsze przegladam cenne porady, dzis postanowilam prosic szanowne grono o
    jakas pomoc dla mnie. Sprawa ma sie tak...3 lata temu kupilam mieszkanko w
    pewnej SM (bloki maja okolo 16 lat), od okolo 6 mies, srednio co 1,5 mies
    neka mnie woda wyplywajaca z peknietej rury z jakiegos pietra nade mna
    (mieszkam na 1). Woda zalewa mi rog kuchenny (2 scianki i sufit), nie
    nadazam malowac-wychodzi zolc, po takim zalaniu przez jakis czas utrzymuje
    sie nieprzyjemny zapach stechlizny itp. Alarmowalam juz kilka razy w adm aby
    wymieniono piony wodne-bez skutku...Gdy peka rura jakis czlowiek ze
    spoldzielni zklada obejme, a ja czekam do nastepnej awarji. Prosze pomozcie,
    doradzcie co robic, jak wymusic na adm wymiane pionu. Nadmienie iz czynsz
    place regularnie-w nim fundusz remontowy i nie mam zadnych zobowiazan w
    stosunku co do SM.
    Z gory dziekuje za pomoc.
    Magda

  • 2. Data: 2003-01-13 22:11:53
    Temat: Re: klopot z SM
    Od: "yar65" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magda" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > doradzcie co robic, jak wymusic na adm wymiane pionu. Nadmienie iz czynsz
    > place regularnie-w nim fundusz remontowy i nie mam zadnych zobowiazan w

    ubezpiecz mieszkanie a ubezpieczyciel po kilku wypłatach na twoją korzyść
    zainteresuje się co się dzieje :)

  • 3. Data: 2003-01-14 08:22:52
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Magda" <z...@i...pl> wrote in message
    > Dzien dobry,
    > zawsze przegladam cenne porady, dzis postanowilam prosic szanowne grono o
    > jakas pomoc dla mnie. Sprawa ma sie tak.......

    ubezpiecz - zdecydowanie
    tylko upewnij się (przeczytaj w warunkach) czy polisa obejmuje zalanie :)
    jak ubezpieczyciel obciąży administrację kosztami remontu to momentalnie
    usuną usterkę
    przetestowane w praktyce

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-01-14 19:52:50
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

    > ubezpiecz mieszkanie a ubezpieczyciel po kilku wypłatach na twoją korzyść
    > zainteresuje się co się dzieje :)

    W tym sek, ze mieszkanie mam ubezpieczone, a ubezpieczyciel mowi "my
    jestesmy bezsilni-
    spoldzielnia ma tez ubezpieczenie wiec my wyplacamy pani z ich polisy..."
    I tak praktycznie kolo sie zamyka krazac miedzy moim ubezpiczycielem, ich i
    wyplata mi
    jakichs pieniedzy.

  • 5. Data: 2003-01-14 19:56:39
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

> [...]
    > jak ubezpieczyciel obciąży administrację kosztami remontu to momentalnie

    Spoldzielnia nic sobie nie robi z obciazen, to idzie z ich ubezpieczenia - a
    widocznie
    nie przywiazuja wagi do bezszkodowosci.
    Dzieki za pomoc - ale to ubezpieczenie juz jest wprowadzone w zycie i SM nic
    sobie z tego nie robi;/
    Moze macie pomysl na jakis chwyt (rur nie wymienie na wlasny koszt, bo blok
    ma 10 pieter).
    Pozdrawiam
    Magda