  • 1. Data: 2008-07-03 20:13:53
    Temat: kilometrówka a podatki
    Od: marcink <m...@g...pl>

    Witam.
    Czy może ktoś mi odpowiedzieć czy od kilometrówki są odciągane podatek
    dochodowy oraz wszystkie ubezpieczenia ZUS.
    Jeśli tak to na jakiej podstawie.
    Kilometrówki jest 400km na miesiąc. Pracodawca Zarząd Dróg Miejskich
    czyli budżetówka albo jednostka samorządowa jak kto woli.
    Gdzieś czytałem, że przypadku kiedy nie przekroczono limitu a jest to
    500km na miesiąc zgodnie z rozporządzeniem ministra to podatków nie
    powinno się odciągać.
    Czy to prawda?
    A jeśli się odciąga czy jest to kwota doliczana do PIT??
    Pozdrawiam Marcin.

  • 2. Data: 2008-07-04 06:42:16
    Temat: Re: kilometrówka a podatki
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    marcink wrote:

    > Czy może ktoś mi odpowiedzieć czy od kilometrówki są odciągane podatek
    > dochodowy oraz wszystkie ubezpieczenia ZUS.

    Jesteś pewien, że na tę grupę miało iść?

    --

    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2008-07-04 08:58:01
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Jesteś pewien, że na tę grupę miało iść?

    pl.soc.prawo.podatki