    From: Czarek Gorzeński <c...@p...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: karta sim plus
    Date: Fri, 16 Jul 2004 09:50:36 +0200

    - wrote:
    > Powiedzieli mi zebym reklamował w miejscu zakupu.

    Hmmmm... znaczy jak to jest? Zawsze sądziłem, że sprzedający przyjmujący
    towar w ramach niezgodoności z umową może go dalej reklamować u
    producenta / dystrybutora / swojego dostawcy... nie miałem racji?
    Procudent / dystrybutor może dostarczyć sprzedawcy każdy bubel i - jeśli
    nie dał na niego gwarancji - spradawca zostaje z pieniędzmi wyrzuconymi
    w błoto? Wydaje mi się to nielogiczne. Może w Plusie należałoby sprawę
    załatwiać nie jako konsument, tylko właśnie jako dostawca, któremu
    zwrócona została uszkodzona karta?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński