  • 1. Data: 2004-11-14 11:31:53
    Temat: Re: kara z urzedu skarbowego
    Od: "Doker" <d...@w...pl>

    Po 1. specjalnie ustawiles sobie taka godzine? :>
    Po 2. To niezly cham był, że doniósł! (zwazywszy na stan naszej gospodarki)

  • 2. Data: 2004-11-14 12:40:13
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Sun, 14 Nov 2004 10:26:43 -0800, na pl.soc.prawo, waldi napisał(a):

    > witam,
    > problem typu: delikwent sprzedawal na allegro towar, sprzedal 10szt za kwote
    > 3000zl
    > po czym zamknal aukcje, slady w allego naturalnie sa...
    > jelsi ktos zlozy doniesienie do urzedu skarbowego ze sprzedawal bez
    > dzialalnosci gospod.
    > to jakie sa konsekwencje i jak wyglada taka procedura, czy wzywaja do
    > wyjasnienia,
    > wysykosc kar?
    >
    > dzieki za pomoc
    > wald

    Jeżeli sprzedawał *swoje* *używane* rzeczy to nic mu nie zrobią.
    Ale jak kupił i odsprzedawał z zyskiem to ... mogą mu nieżle dołożyć.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2004-11-14 12:45:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Po 1. specjalnie ustawiles sobie taka godzine? :>
    > Po 2. To niezly cham był, że doniósł! (zwazywszy na stan naszej
    gospodarki)

    a jezeli delikwent ktory sprzedawal przedmioty za 3 tys. okazal by sie
    oszustem ktory by Cie orznal na te 3 tys. ?
    nadal uwaza;bys ze to cham?

    Co do pierwszego posta, doliczylbym haracz do ZUS za zalegle miesiace,
    juz oni oszacuja od kiedy dzialalnosc byla prowadzona.

    P.

  • 4. Data: 2004-11-14 14:53:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > delikwent nikogo nie orznal, klienci sa zadowoleni, patrz komentarze itp
    > sprzedaz trwala 14 dni od 1 listopada, 10 sztuk

    nie oskarzam delikwenta, to byla uwaga do Pana Dokera. Ja np jestem
    zmuszony doniesc i do US i do ZUS
    na osobe ktora mnei oszukala, allegro mu w tym pomoglo i jeszcze konto mi
    zawieslilo. i nie czuje szuja
    z tego powodu.

    procz tego przestepstwo (oszustwo, wyludzenie) zglaszam, rowniez na
    allegro, poniewaz o wszystkim wiedzieli.

    > 1) jakie to przypuszczalnie koszta kary beda dla us?

    ponoc zalezy od urzedu i sa wysokie

    > 2) jakie haracze zus policzy, ile maj astawke na miesiac?

    na zus placisz okolo 700 na miesiac, jak sobie wymysla ze prowadziles
    dzialalnosc niezarejestrowana od 12 miesiecy to policza 12 * 700 + jakies
    kary. Kiedys ktos sie chyba na grupie chwalil czyms takim (albo tu albo na
    pl.soc.prawo.podatki)

    P.

  • 5. Data: 2004-11-14 14:56:40
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 14 Nov 2004 10:26:43 -0800, waldi naskrobał(a):

> [...]
    > dzialalnosci gospod.
    > to jakie sa konsekwencje i jak wyglada taka procedura, czy wzywaja do

    procedura zaczyna się od umiejętności ustawienia zegara w kompie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-11-14 18:49:30
    Od: "Kubaz" <k...@t...wywal-to.pl>

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@U...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli sprzedawał *swoje* *używane* rzeczy to nic mu nie zrobią.
    > Ale jak kupił i odsprzedawał z zyskiem to ... mogą mu nieżle dołożyć.

    a jaka jest definicja *swojej* *uzywanej* rzeczy?

    --
    kubaz

  • 8. Data: 2004-11-14 19:35:34
    Od: "Doker" <d...@w...pl>

    Rozwiązaniem jest doniesienie o popełnieniu przestepstwa na policji - to
    przede wszystkim. Od reki dostaniesz 300zł z ubezpieczenia, Allegro zawiesi
    mu konto, a resztę...to juz sie chyba musisz poradzić Allegro.

    PS. Sami tego nie lubicie więc nie panujcie mi tu.

    Dziwi mnie ta sytuacja. Czy mozesz podać jakieś linki do aukcji?

  • 9. Data: 2004-11-14 19:46:26
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Musze cie zmartwic urzedasy z US sa na tyle debilni ze nie maja pojecia kto
    naprawde w tym kraju robi lewizne a kto prawizne najprosciej jest dla nich
    udupic goscias ktory ma kupe kasy i dobrze prosperujaca firme , na dobra
    sprawe dla US Internet i allegro to obca planeta.

  • 10. Data: 2004-11-14 21:37:57
    Od: "wald" <a...@w...pl>

> [...]
    > nich udupic goscias ktory ma kupe kasy i dobrze prosperujaca firme , na
    > dobra sprawe dla US Internet i allegro to obca planeta.

    wiesz, realnie wziac wyciag od allegro to chyba nie problem dla US??
    myslisz ze olewaja takie donosy?
    i tak w ogole jaka jest droga takiego donosu, czy kazdy musi byc sprawdzany,
    kazdy na ktorego doniesiono wzywany na wyjasnienie??
    jak jest procedura sprawdzania donosu?

    dziekuje za odpowiedz
    co do czasu postu jestem zagranica inny czas lokalny sorki