  • 1. Data: 2005-05-11 06:51:38
    Temat: kara pieniezna za niestawienie sie na rozprawe
    Od: "bxxxx" <m...@p...onet.pl>

    Zostala na mnie nalozona kara pieniezna za niestawienie sie na rozprawe w
    charakterze swiadka.Na wezwaniu bylo napisane ze stawiennictwo jest obowiazkowe.
    Czy mozna sie odwolac od tej decyzji lub o zmniejszenie tej kwoty.
    dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2005-05-11 16:28:00
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    bxxxx <m...@p...onet.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
> [...]
    > rozprawe w charakterze swiadka.Na wezwaniu bylo napisane ze
    > stawiennictwo jest obowiazkowe. Czy mozna sie odwolac od tej decyzji

    Staw się następne wezwanie i poproś o uchylenie ukarania

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 3. Data: 2005-05-11 19:57:54
    Od: "Kaiser Souza" <k...@W...gazeta.pl>

    > Staw się następne wezwanie i poproś o uchylenie ukarania

    EXACTLY
    mk