  • Data: 2004-04-20 22:25:07
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk> szukaj wiadomości tego autora

    news:c643t2$gj8$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Znaczy mam rozumiec ze Cie zaatakował? Czemu to > zrobil?

    Bo dzień wceśniej zabrał mi PRAWDZIWĄ legitymację i na bezczela chciał
    zobaczyć moje uprawnienia do ulgi. Powiedziałem mu co i jak (sam mnie
    poznał, bo się starliśmy przy zaborze legitki) i jak chciałem wysiąść to
    mnie chwycił za kołnierz - bo ja wiem może chciał mnie udusić bandzior
    jeden. No i nastąpiła obrona przed bezprawnym atakiem.
    A że mam bilet roczny, to nie będę kupował drugiego normalnego, bo jakiemuś
    debilowi coś się wydaje - legitka była OK. A dzwoniłem do MPK i powiedzieli,
    że legitymacja jest u nich do odbioru - co tak nagle przestała być lewa??

    > Wybacz, ale jako
    > kontroler jakos srednio w to wierze...

    To w końcu zacznij ;-)

    > pdr