  • Data: 2004-04-23 00:29:57
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk> szukaj wiadomości tego autora

    news:c695f1$b26$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

    Solidarność kanarów ;-)

    > Temu ze wykonywał swoje obowiązki i został za to bezpardonowo napadnięty
    > przez tego osobnika.

    Osobniki są na Księżycu, albo na Marsie.
    Wytłumaczę Ci to jak się dzieciom tłumaczy matmę na cukierkach. Jesteś
    kanarem, nie mam legitymacji, którą zabrałeś mi dzień wcześniej - nie
    wydając pokwitowania - i starliśmy się ostro. Na drugi dzień chcesz mi
    wlepić mandat, bo nie mam legitymacji (którą dzień wcześniej mi zabrałeś -
    pamięasz to), ja chce wysiąść z autobusu, a Ty mnie szarpiesz za kołnierz.
    Czy uważasz, że zostałeś napadnięty???
    Jeśli odpowiedziałeś nie to powinieneś dalej pracować jako kontroler.
    Jeśli odpowiedziałeś tak to powinieneś iść do lekarza.

    > pdr
    > Olo

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL