eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojeszcze o mieszkaniach ich kupnie, sprzedaży, darowiznach... › Re: jeszcze o mieszkaniach ich kupnie, sprzedaży, darowiznach...
    From: "Ola" <d...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jeszcze o mieszkaniach ich kupnie, sprzedaży, darowiznach...
    Date: Wed, 5 Sep 2007 12:28:33 +0200

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0709051044360.4080@athlon64...

    > Swoją drogą - ciekawostka.
    > Formalnie posiadacz mieszkania (właściciel, posiadacz własnościowego
    > prawa spółdzielczego itp) nie mógł mieć mieszkania komunalnego jako
    > lokator - coś się zmieniło, czy dziadek chce wykupić inne mieszkanie
    > niż to w którym mieszka?

    Wiem, dlatego pisałąm na grupę, nie mogąc w sieci znaleźć podobnych
    przypadków... Ktoś chyba coś przeoczył, nie wiem dokładnie jak to się stało,
    że dziadek wszedł w "posiadanie" tego mieszkania komunalnego, to ze 20 lat
    temu było. Ale już wtedy na 100% mieli z babcią inne mieszkanie. Potem
    rozstali sie i dziadek przerowadzil sie do tego komunalnego. Po jakichs 10
    latach przyszla oferta wykupu, dziadek zlozyl wszystkie papiery, ale
    ostatecznie odmowiono mu tego wykupu ze wzgledu na tamto mieszkanie.
    Jednoczesnie nikt nie przeszkodzil mu w dalszym korzystaniu z tego
    mieszkania komunalnego. Mi sie to tez nie miesci w glowie, no ale coz...
    Trzeba sprobowac wykupic to mieszkanie jesli tylko by sie dalo!