eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojeszcze o mieszkaniach ich kupnie, sprzedaży, darowiznach... › Re: jeszcze o mieszkaniach ich kupnie, sprzedaży, darowiznach...
    From: "Ola" <d...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jeszcze o mieszkaniach ich kupnie, sprzedaży, darowiznach...
    Date: Mon, 3 Sep 2007 23:42:10 +0200

    news:fbhtuj$48p$9@inews.gazeta.pl...

    > za mało danych czytaj poniżej.
    > Jeśli wykupił na preferencyjnych warunkach za ułamek ceny, to rzeczywiście
    > taki 5-letni wymóg był.
    > Za mało danych co dziadek kupił, keidy od kogo, za ile.

    Witam !

    Bardzo dziękuję za szybkie odpowiedzi na część pytań! A co do tego co było
    niejasne - już staram się doprecyzować... Otóż kupił zwyczajnie, po
    normalnej rynkowej cenie, z ogłoszenia od kogoś kto miał i chciał sprzedać
    (dla nas obcy zupełnie człowiek) mieszkanie w kamienicy w centrum Warszawy.
    Mieszkanie ma i miało wcześniej status: spółdzielcze własnościowe (chyba tak
    to się nazywa?). Za ułamek ceny dziadek chce wykupić drugie mieszkanie,
    komunalne. Ale wiem, że nie może tego zrobić, bo ma właśnie swoje własne
    inne mieszkanie, to o którym mowa w moim poście. No i dlatego chce je
    podarować ;-)) I to wszystko - ot tak żeby zostało wszystko w rodzinie, nie
    chcemy potem tych mieszkań sprzedawać.

    No to tyle chyba, mam nadzieje że nie zamotałam teraz za bardzo...

    Z góry dziękuję za dalsze podpowiedzi!
    Pozdrawiam
    Ola