eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojest juz naruszenie prawa czy nie ma i co z tym fantem ..dalej › Re: jest juz naruszenie prawa czy nie ma i co z tym fantem ..dalej
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jest juz naruszenie prawa czy nie ma i co z tym fantem ..dalej
    Date: Mon, 12 Jan 2009 21:23:57 +0100

    Użytkownik "xxxx" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:10wqrr87g9ld.dlg@axxa.post...
    > Był 12 styczeń 2009 roku (poniedziałek) gdy o godz. 20:54, wszystkim
    > znany
    > No włąsnie byłem na policji i to tam mi powiedziano.. ze niby
    > przestępstwa
    > nie ma. Zdziwiło mnie to wiec pytam was. Nie chciano mi spradzic czy ten
    > samochód z obcymi rejestracjami jest zaresjestrowany na mnie (nie
    > intersowala mnie odpowiedx na kogo tylko czy na mnie) zaslaniając sie
    > ochroną danych osobowych. Dla mnie bzdura ale tak usłyszałem

    Jakiego przestępstwa? oszustwa nie ma oczywiście. Ale czy ktoś sprawdził,
    czyją własność ostatecznie ten samochód stanowi i czy czasem w przeszłości
    nie stanowił Twojej, choć o tym nie wiesz. W wolnej chwili podejdź tam
    jeszcze raz i poproś o rozmowę kogoś z pionu Przestępczości Gospodarczej.
    Temat jest delikatny i wymaga po prostu dokonania kilku sprawdzeń.