  • Data: 2015-05-23 13:42:51
    Temat: Re: jedyny wlasciciel i prezes sp z o o
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-23 o 10:00, Stokrotka pisze:

    > Żeby się ubezpieczyć, mieć opiekę zdrowotną, emeryturę, i rozliczać
    > pita-37 pszez pracodawcę, czyli w trakcie pracy.

    I do tego jest potrzebny stosunek pracy?
    Do ubezpieczenia? Do opieki zdrowotnej?
    Do rozliczania PITa?
    Od kilku lat przebijają się nieśmiałe propozycje, żeby wprowadzić do szkół
    jakieś przedmioty typu przedsiębiorczość czy coś innego
    pozwalające absolwentowi zrozumieć podstawy prawa,
    ubezpieczeń czy podatków, ale w sumie to wiem dlaczego to nie ma szans.
    Mogłaby zmaleć liczba jeleni do golenia.