  • 1. Data: 2007-01-12 09:17:55
    Temat: jednoosobowa spółka?
    Od: cyklista <...@...pl>

    Zadaje pytanie ponieważ usłyszałem od prawnika, że spółka jawna i
    cywilna mogą byc jednoosobowe. Do tej pory sadziłem że takie spółki
    muszą mieć minimum 2 udziałowców. Napiszcie czy ma racje czy lepiej
    zmienić go na innego.

  • 2. Data: 2007-01-12 09:40:41
    Temat: Re: jednoosobowa spółka?
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 12 sty o godzinie 10:17, na pl.soc.prawo, cyklista napisał(a):

    > Napiszcie czy ma racje czy lepiej zmienić go na innego.

    Zdecydowanie to drugie ;)

    --
    Herbi
    12-01-2007 10:40:39

  • 3. Data: 2007-01-12 12:46:20
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "cyklista" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mogą byc jednoosobowe. Do tej pory sadziłem że takie spółki muszą mieć
    > minimum 2 udziałowców. Napiszcie czy ma racje czy lepiej zmienić go na

    spółka jawna i cywilna nie ma udziałowców tylko wspólników

    macso