  • Data: 2007-09-27 14:38:44
    Temat: Re: jazda w okularach
    Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba zawsze możesz powiedzieć, że masz soczewki kontaktowe?
    > Niby trzeba miec do nich pojemniczek i płyn, ale musieliby byc ultra
    > formalistami, żeby ci kazać to okazywać;)

    Jakie "trzeba mieć" ? Jakiś przepis to nakazuje ? Może łamię prawo, bo jeżdżę
    w soczewkach, a w torebce mam tylko ampułkę soli fizjologicznej ;) I okulary

    Wyobrażam sobie jak jakiś policjant nakazuje mi pokazanie pojemniczka z
    płynem. W akcie zgonu miałby wpisane - zabity śmiechem ;)

    Pomijam już zupełnie to, że istnieją soczewki jednodniowe, które w życiu
    pojemniczka na oczy nie widziały

    Monika