    From: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jazda bez biletu1999-wezwanie do zaplaty 2003
    Date: Sat, 15 Nov 2003 19:05:24 +0100

    > Dlaczego zakladacie ze nieuczciwy !!!!!???

    Jak ktos wyludza usluge przewozowa to jest nieuczciwy (lagodnie rzecz
    nazywajac).

    > Ja tez musialem zaplacic (kruk sie upomnial) i to bylo typowe wyludzenie.
    > Bylem mlody i glupi: wsiadlem do autobusu trzymalem pieniadze w rece zeby
    > bileicik u kierwcy kupic no i autobus zjerzadzal na nastepny przystanek to
    > ja podchodze pod okienko kupic a tu kanar zablokowal mi droge i mowi bilet
    > prosze !

    Noooo drogi kolego, bo skasowanie biletu, lub jego zakup u kierowcy i
    skasowanie powinno nastapic niezwlocznie po wejsciu do pojazdu.

    > i g.. go to obchodzilo poszedlem zglosic reklamacje a tu gosc
    > ktorego pierwszy raz na oczy widze (drugi kanar) mowi ze wcale tak nie
    bylo
    > jak ja mowie ze on tam byl i wszystko widzial !!! i co wy na to
    !!!!!!?????

    A o co chciałeś oprzec swą reklamację? Bo część, wprawdzie niewielka ale
    zawsze, odwołan jest rozpatrywana na korzysc pasazera, tyle ze to na nim
    ciazy obowiazek udowodnienia ze kare nalozono nieslusznie. Samo stwierdzenie
    ze jestem niewinny nic tu nie daje, a tak niestety argumentuje wiekszosc
    odolujacych sie.

    > Drugi przypadek moj kolega: kasuje bilet autobusem szarplo i ruszyl reka
    > podczas kasowania wybilo jedna cyferke kanar uznal ze on nie kasowal
    biletu

    Obowiazek sprawdzenia czy zakupiony bilet jest wlasciwy oraz prawidlowo
    skasowany rowniez nalezy do pasazera. Mogl go jeszcze raz skasowac, skoro
    szarpnelo wozem i kod nie wyskoczyl.

    > ze to niewazny bilet i musial kare zaplacic

    Bo bilet nieskasowany jest niewazny. Wyobrazasz sobie w ogole zeby moglo byc
    inaczej?

    > tez reklamacji nie uwzglednili

    No to raczej oczywiste.

    > Dlaczego od karkow nie rzadaja biletow i obchodza ich w autobusie duzym

    1. nie drzyj japy
    2. kto konkretnie? moze ja?

    > Tempic kanorow na ile sie da to bada zlodzieii !!! (oczywiscie niektorzy
    tez
    > sa uczciwi, ale wiekszosc to recydywa pijaki - prac takich ile wlezie)

    Kategorycznie sobie wypraszam. Plonk warning.

    pdr
    Olo