  • Data: 2003-10-14 15:43:16
    Temat: Re: jak zaskarzyc tepse (sdi)
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "michael"
    > sasiadami zamowilem ową usługę ponad rok temu, podzielismy koszty
    > instalacji, sprzetu oraz abonament między siebie i bylo ok,

    tez mam SDI od ponad roku i nie pamietam, zeby sie na takie cos zgadzali
    do dizs w FAQ-u na stronach TPSA jest informacja ze nie wolno
    a w tym regulaminie zauwazylem tylko ze wprowadzaja kare 3*abonament
    jesli sprawdza i znajda udostepnianie lącza poza lokal

    Dla mnie jest korzystna zmiana bo mialem umowe na 2 lata a w komputerswiecie
    wyczytalem miesiac temu, ze po tym terminie umowa odnawia sie na tych samych
    zasadach i jak po 3 latach ktos chce zrezygnowac to traktuja to jak zerwanie
    umowy i kare ok 500 zl, a teraz umowa przechodzi na bezterminowa i takiej
    kary nie bedzie
    *** blad ***