  • Data: 2005-11-01 18:47:02
    Temat: Re: jak zareagowac
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dk8bl5$mtu$2@inews.gazeta.pl kam <#k...@w...pl#>
    pisze:
    > Możliwość zapoznania się z nim - czyli na przykład możliwość odebrania
    > awizowanej przesyłki skoro już wokół tego krążymy.
    Nie, nie krążymy wokół odebrania przesyłki. Krążymy - przynajmniej ja -
    wokół kryteriów skuteczności dostarczenia lub - jeśli wolisz - możliwości
    zapoznania się z treścią..

    > Chodzi o to, że nie jest konieczne zapoznania się z oświadczeniem woli
    > (co przecież jest nie do udowodnienia)
    Kurdę, przecież wiem!

    >, ale dla uproszczenia wystarczy
    > sama możliwość zapoznania się.
    Czy ja może piszę debilnie i niezrozumiale? Popełniam, gdzieś błąd? Przecież
    właśnie pytam o kryteria, warunki, czyli - jak określić czy zaistniała
    możliweość zapoznania się.

    > To czy adresat będzie chciał podjąć
    > czynności, które mu to zapoznanie się umożliwią (np. otworzy kopertę),
    > to jego sprawa.
    Na tej zasadzie, to można objawić swą wolę drogą opublikowania jej np. na
    stronie www. A czy adresat podejmie czynności umożliwiające mu zapoznanie
    się z nią (np. uruchomi google'a i wpisze odpowiednie zapytanie) to już jego
    sprawa.

    > Tak samo w razie sporu co do
    > adresu, to wysyłający będzie musiał w jakiś sposób wykazać, że pod tym
    > adresem określona osoba przebywała.
    O, to już coś.

    > Trochę inne zasady obowiązują przy pismach urzędowych (sąd,
    > administracja itp.)
    To ja wiem. Z autopsji... ;)

    > tak - miałeś możliwość zapoznania się, to dotarło
    > w przypadku okna musiałbyś jeszcze móc to usłyszeć
    Żartujesz, czy na serio?

    Jotte