    From: "Beniamin" <b...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak wyegzekwowac widywanie dziecka!!!!!!
    Date: Mon, 24 Jan 2005 01:05:47 GMT

    > Mam dosec powazny problem moja obecna (brak rozwodu mieszkamy oddzielnie)
    > zona zabrania mi widywania dziecka ( wiek 2 latka).
    [...]

    Możesz:

    - wystąpić do sądu o ustalenie kontaktów z dzieckiem, a potem w przypadku
    utrudniania kontaktów o ich egzekucję,
    - zabrać dziecko do siebie (w dowolny sposób), natychmiast powiadomić żonę i
    policję o miejscu przebywania dziecka, wystąpić do sądu o ustalenie miejsca
    przebywania dziecka przy ojcu.

    Pierwszy sposób oznacza długą rozłąkę z dzieckiem i nie zapewnia sukcesu,
    drugi natomiast daje trochę większe szanse, ale też nie zapewnia sukcesu.
    Możesz też wrócić do mieszkania pod nieobecność żony, nawet rozwiercając
    zamki.

    Pozdrawiam,
    Beniamin