    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak walczyc ze spamem
    Date: Tue, 06 Feb 2007 11:58:21 +0100

    Dnia 05-02-2007 o 22:43:41 <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Wiec stworzylem sobie taki tekscik, i licze, ze pozwolicie mi go
    > doszlifowac,
    > aby tego typu szablon mozna bylo wyciac i wkleic w odpowiedzi na
    > przysylane smieci...

    W pewnym sensie ... ja tez chetnie bym doszlifowal pewien tekst. Wlasciwie
    ... stworzyl go, bo dopiero pomysly sa. Chcialem, zeby stworzyc regulamin
    swiadczenia uslug, polegajacych na odbieraniu listow reklamowych (w
    skrocie - spamu). Najwazniejszy fragment dotyczy odbioru maili, czyli:
    "regulamin obowiazuje od chwili otrzymania tego dokumentu. Jego akceptacja
    następuje przez wyslanie kolejnego materialu reklamowego przez
    reklamodawce. Za reklame naliczana jest oplata, zgodnie z cennikiem z
    zalacznika". W zalczniku sa ceny uslugi.

    To taka moja koncepcja walki ze spamem i chetnie bym ja dopracowal (nawet
    moge DG zalozyc ... bo i tak po pierwszych reklamach sie moze zwrocic).

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.