  • Data: 2002-03-15 10:15:26
    Temat: Re: jak to jest z OEM
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sluchaj Cudny,

    nie obrazaj Gwidona i nas wszystkich.
    Temat to licencje OEM i pisz na temat.

    Twoj spamerski post musi sciagnac 1000 osob i kazdy zaplaci za jego
    czytanie ok. 1 zl.
    Twoj post wygenerowal 1000 zl straty.

    Napisalem nt. OEM i jedyne co mozesz to odpisac merytorycznie w
    odpowiedzi na post Gwidona, post moj, albo post pierwotny autora.
    Netykieta nie przewiduje innych dyskusji.

    Zamuliles grupe prawo kolejnym spamem.

    Ja wiem, ze pisanie merytoryczne i na temat jest trudne.
    Ale NIE MUSISZ pisac, gdy nie potrafisz.
    Mozesz tylko czytac.

    Jezeli nie znasz etykiety usenetu, to sklada sie ona z zasad korzystania
    z usenetu.
    Pisanie na temat i odpowiadanie na temat.

    Obrazasz Gwidona, mnie i innych
    zamulajac watek.

    Odpisalem merytorycznie i tego oczekuje od kazdego.
    Oczekuje od Gwidona reakcji na spam, trollowanie
    i oczekuje ze sie ustosunkuje merytorycznie do mojej wypowiedzi w
    sprawie OEM.

    Zamulajac watek jedynie jemu i innym, przeszkadasz w przygotowaniu
    merytorycznej odpowiedzi.

    Tutaj naprawde sa ludzie, ktorzy potrafia dyskutowac na temat.
    Poczytaj archiwum.
    Twoje posty Cudny, niestety zamulaja watek i zechciej sie powstrzymac
    jak i zechciej nie pisac wraz ze swymi kolegami trollami.

    Czemu uwazasz, ze nie ma tutaj osob potrafiacych dyskutowac
    merytorycznie i nikt nie potrafi odpowiedziec mi merytorycznie ?
    A tak to zamulasz i zniechcecasz te osoby.
    Szkodzisz Cudny, szkodzisz nam wszystkim.

    Poczytaj etykiete.
    Moge podeslac.