eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak skutecznie zażądać wymiany gwarancyjnej? › Re: jak skutecznie zażądać wymiany gwarancyjnej?
  • Data: 2009-06-19 13:55:24
    Temat: Re: jak skutecznie zażądać wymiany gwarancyjnej?
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "B H" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h1fh49$hdr$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam lodówke, jeden z droższych modeli na rynku, kupiona jesienią. Mrozi
    > prawidłowo, nie mam zastrzeżeń. Problem w tym, że koszmarnie hałasuje. I nie
    > chodzi tu po prostu o głośną pracę agregatu, tylko o dziwne stukania i
    > trzaski o takim natężeniu, że w nocy może obudzić a w dzień ciężko
    > przestraszyć (przypomina serię z karabinu;))
    > Sewisant uprzejmie potakuje, niby coś tam naprawia, ale widzę po minie, że
    > nic z tej naprawy nie będzie bo po prostu trafił mi sie wadliwy model i tyle.
    > Czy mam jakąś szanse w starciu z producentem? Chce żądać wymiany sprzętu lub
    > zwrotu pieniędzy. Na jakie przepisy mogę się powołać, jakich
    > sztuczek/wykrętów mogę się spodziewać od producenta i czy w ogóle mam z nim
    > jakieś szanse?
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/



    musiałbyś zgłosić expertyze natężenia hałasu-
    Głośność powinna ona być taka jak w instrukcji obsługi- czyli cicha lodówka to
    taka 36-38 dB
    Jako ze moze to być kosztowne i kłopotliwe, skoro serwisant widzi ten problem
    to chyba moze go pisemnie potweirdzić ?
    a z takim papierem juz mozna cos działać
    bo widzimisie ze głośno chodzi bedzie pewnie niewystarczające

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1