    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak skutecznie wypowiedzieć umowę o pracę bez umowy?
    Date: Fri, 07 Aug 2009 15:42:51 +0200

    > Popełniłaś błąd, że zaczęłaś coś robić przed otrzymaniem ich podpisu
    > na umowie. Możesz oczywiście dochodzić wszystkiego, być może znajdzie
    > się nawet wysłana i przez ciebie podpisana umowa, ale oni będą
    > twierdzić, że ostatecznie zrezygnowali ze współpracy z tobą a tobie
    > ciężko będzie udowodnić coś przeciwnego.

    Nawet gdy mam świadków że coś tam dla nich robiłem, są to osoby, które
    też maja z tą firma umowy zlecenia, ale podpisane i są opłacani?
    Mam nadal dostęp do poczty korporacyjnej, systemu bazodanowego,
    wygenerowane przez tą firmę certyfikaty/klucze do ich VPN-ów nadal
    działają. No ale pomijając sprawę czy uda mi się udowodnić, czy nie
    istnienie tej umowy, to jak to najlepiej zacząć, sąd cywilny, czy sąd
    pracy?