  • Data: 2007-09-28 15:43:06
    Temat: Re: jak się głupio mogłem czuć...!
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Łysiejący napisał:
    > rotlf
    > Czy las był ogrodzony?

    Nawet mnie nie denerwuj z takimi tekstami.

    > Moi rodzice są właścicielami lasu, ale nie mają prawa go ogrodzić, a

    A kto im zabrania?

    > jedynie o niego dbać i pozyskiwać drewno (za zgodą nadleśnictwa)
    > Jest możliwość że lasek nie był formalnie lasem a jedynie
    > 'ogródkiem' czy innym 'polem' na którym rosną sosenki wtedy
    > właściciel powinien był go ogrodzić.

    Ja musiałem ogrodzić 2 hektary lasu, bynajmniej nie przez grzybiarzy, a
    przez takich co uważali, że jak nieogrodzone to mogą
    sobie śmiecić, palić ogniska i nawet drwa do lasu na te ogniska nie
    nosić - kąpać się w moim stawie.
    A wzywana policja wylatywała do mnie właśnie z takim tekstem
    "a czy las jest ogrodzony? Nie, to ja nie wiem czy to jeszcze Pana i nic
    nie będziemy robić".
    Tak to się w Polsce przestrzega konstytucji.

    > W świetle Twojej wypowiedzi należałoby uznać każdego grzybiarza,
    > który nie chodzi _jedynie_ po swoim lesie za złodzieja.

    Nie wiem czy zaraz złodzieja.
    Na pewno ta kwestia powinna zostać klarownie rozwiązana bo z jednej
    strony chyba nikt nie chce generalnie zakazywać wstępu do lasu,
    z drugiej strony grzybiarze jednak zagrażają lasowi.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com