    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak przywrocic dziecku poprzednie nazwisko?
    Date: Mon, 11 Aug 2008 11:44:33 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    > Nazwisko dziecku można zmienić drogą administracyjną ale to tego potrzebna
    > jest zgoda ojca, chyba, że jest pozbawiony/zawieszony we władzy.
    > Chyba najrozsądniej byłoby wnieść do sądu wniosek o pozbawienie władzy ojca.

    jesli ojciec dziecka nie wyraza zgody na zrzeczneie sie praw/wladzy
    rodzicielskiej to jakich argumentow trzeba uzyc wg prawa aby sad pozbawil go
    tych praw? jak bylismy razem non stop pil albo go nie bylo bo wyjezdzal za
    granice, teraz nie wiem czy pije bo nie jestesmy razem, a jak przychodzi do
    dziecka jest trzezwy, ale probuje nas ograniczac, straszy ze nie da zgody na
    paszport, kloci sie ze mna przy dziecku, powoduje chora i nerwowa atmosfere,
    poniza mnie slownie, manipuluje slowami tak aby wydawalo sie ze to ja jestem
    wszystkiemu winna i nie mam racji, ostatnio powiedzial ze moze da a moze nie
    da alimentow za sierpien-to nie sa alimenty zasadzone przez sad...co robic?