    From: "MarlonB" <|p|i|e|c|h|u|1|@GIN_SPAMERZEwp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak potwierdzić płatnośc dokonaną przez internet
    Date: Wed, 15 Mar 2006 08:55:22 +0100

    "Miernik" <m...@f...org> wrote in message
    news:20060314223751.1006.22.NOFFLE@localhost.localdo
    main.local...

    > Jak masz u siebie pieniądze to po co Ci moje potwierdzenie w ogóle,
    > przecież widzisz je na koncie.
    >
    > Ludzie, zrozumcie, jakiekolwiek potwierdzenia, czy to papierowe z
    > pieczątką, papierowe bez pieczątki, wydruk maila, plik z inteligo
    > nagrany na CD mają taką samą wartość w dowodzeniu że się komuś
    > zapłaciło. Czyli żadną.

    Ty chyba nie rozumiesz szerszego aspektu sprawy. Mowisz ze moge sobie
    sprawdzic, ale po co? Potwierdzenie znaczy tyle co pieczatka banku. Pomysl o
    wszystkich wiekszych instytucjach, sklepach internetowych lub uczelniach.
    NIKT nie bedzie Cie indywidualnie sprawdzal czy Twoje pieniadze sa u niego
    na koncie. Idziesz do okienka, kladziesz CD i sprawa zalatwiona. Oczywiscie
    mozesz wyslac tez maila nie ruszajac dupy z domu. Na serio nie widzisz w tym
    korzysci? Jesli wysylasz tylko przelewy kumplowi, to o czym my mowimy. Ja z
    tego korzystam i sprawe mi to ulatwia i mam nadzieje ze podpis cyfrowy
    wejdzie niedlugo do zycia (tak na prawde, a nie tak jak teraz) na prawach
    podpisu odrecznego. Nie widzisz w tym korzysci, to lataj na poczte.

    M.