    From: "Cinek" <g...@S...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak potwierdzić płatnośc dokonaną przez internet
    Date: Tue, 14 Mar 2006 12:38:38 +0100

    Oto odpowiedz z orange

    " Jak Pan z pewnoscia zauwazyl w podanych rachunkach nie ma zadnej
    informacji o mozliwosci przedstwienia rachunku z konta internetowego.
    Rachunki musza byc imienne oplacone i ostemplowane"

    A tu fragment z regulaminu dotyczące potrzebnych dokumnetów do zawarcia
    umowy:

    "okaże i odda kurierowi który przyjechał z umową o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych, (patrz pkt 5 niniejszej Oferty) kopię lub oryginał
    rachunku za: energię elektryczną, usługi telefonii stacjonarnej, gaz, czynsz
    za mieszkanie, usługi telefonii komórkowej świadczone przez innego operatora
    niż PTK Centertel lub telewizję kablową, w celu przetwarzania tego dokumentu
    przez PTK Centertel pod kątem oceny wiarygodności finansowej. Rachunki -
    okazany jak i przekazany kurierowi muszą być wystawione na osobę, która
    oświadcza wolę zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych na
    www.orange.pl. Imię, nazwisko oraz adres tej osoby podane przy wypełnianiu
    formularza na www.orange.pl, muszą się zgadzać z danymi zawartymi na
    rachunku (okazanym i przekazanym kurierowi). Rachunek okazany i przekazany
    kurierowi nie może być starszy niż 3 miesiące od daty jego wystawienia."

    Wcześniej zadałem ptranie co w przypadku gdy wszystko płace przez internet.
    Tymbardziej ze za inny telefon płace przez polecenie zapłaty i za ten który
    chcę kupić tez tak mam zamiar płacić.

    --
    Pozdrawiam Marcin