  • 1. Data: 2002-11-01 09:15:49
    Temat: jak podstawa prawna?
    Od: "JPB" <p...@p...onet.pl>

    Eloo,
    Mam pytanko, czy ktos potrafi mi wskazac podstawe prawna regulujaca za co
    odpowiada spoldzielnia a za co lokator miszkania wlasnosciowego. Chodzi mi
    glownie o pokrywanie kosztow wyminy zaworow, wodomierzy itp.
    Wystarczy mi tylko podtawa prawna.
    Aha w Prawie budowlanym nie zanlazlam tego

    pozdrawiam
    aska

  • 2. Data: 2002-11-01 14:30:58
    Temat: Re: jak podstawa prawna?
    Od: "Heming \(Dawid W.\)" <h...@g...pl>

    Użytkownik "JPB" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > glownie o pokrywanie kosztow wyminy zaworow, wodomierzy itp.
    > Wystarczy mi tylko podtawa prawna.
    > Aha w Prawie budowlanym nie zanlazlam tego

    Dz.U. 2001 nr 4 poz. 27 ustawa o spoldzielniach mieszkaniowych
    Moze tam pani cos znajdzie.
    Ustawe znadzie pani na stronach lexa (www.lex.pl)

  • 3. Data: 2002-11-01 16:18:55
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    JPB napisa_(a):

> [...]
    > odpowiada spoldzielnia a za co lokator miszkania wlasnosciowego. Chodzi mi
    > glownie o pokrywanie kosztow wyminy zaworow, wodomierzy itp.

    statut spółdzielni?

    KG

  • 4. Data: 2002-11-02 20:49:42
    Od: "666" <j...@o...pl>