  • 1. Data: 2002-11-01 02:15:16
    Temat: Uciazliwi sasiedzi
    Od: Leszek Niedziela <d...@l...neostrada.pl>

    Witam,
    jako zdesperowany (juz) lokator przecietnego bloku mam nadzieje, ze
    tutaj uzyskam porade: moimi sasiadami jest grupa studentow wynajmujaca
    mieszkanie obok. Sa oni posiadaczami starej lodowki, ktorej agregat
    powoduje drgania scian i nieznosne, niskie buczenie w wiekszym z dwu
    pokoi mojego mieszkania. Wydaje sie to duperelne, ale takim nie jest. W
    tym pokoju nie da sie przebywac, nie mowiac juz o spaniu. Zona spi z
    corka, ja na materacyku w kuchni na podlodze. Zadna proba (grzeczna z
    mojej strony) dogadania sie, nawet propozycja wspolfinansowania przeze
    mnie zakupu innej lodowki nie napotkaly na zrozumienie studenterii,
    ktora dodatkowo (zlosliwie?) podkrecila termostat potwora "na maksa". W
    tej chwili dziala ona juz 5 czy 6 godzin bez przerwy. Jestem na progu
    wytrzymalosci. Czy ktos z grupowiczow napotkal podobna sytuacje i ma
    jakis posob na uzyskanie spokoju, czy pozostaje mi sie tylko
    wyprowadzic? Sprawa ciagnie sie od lipca z malymi przerwami (na wakacje
    studentow).

    pozdrawiam i czekam z nadzieja na konstruktywne idee....

    niewyspany Leszek

  • 2. Data: 2002-11-01 07:54:42
    Temat: Re: Uciazliwi sasiedzi
    Od: "Q" <b...@p...onet.pl>

    "Leszek Niedziela" <d...@l...neostrada.pl> wrote in message

    > pozdrawiam i czekam z nadzieja na konstruktywne idee....

    Skarga do administracji, wykręcić im korki.
    ;)

  • 3. Data: 2002-11-01 12:49:23
    Od: "Maciej Muran" <l...@t...header>

    Leszek Niedziela wrote:
    > jako zdesperowany (juz) lokator przecietnego bloku mam nadzieje, ze
    > tutaj uzyskam porade: moimi sasiadami jest grupa studentow wynajmujaca
    > mieszkanie obok.

    Skoro wynajmuja, to chyba mieszkanie ma jakiegos wlasciciela.
    Jezeli chlopcy nie chca z Toba rozmawiac, to moze wlasciciel pogada z nimi?
    A to wszystko powinno zostac poparte zgloszeniem w administracji
    osiedla/budynku.
    Niedlugo sesja... nie masz czasem w planach cyklinowania podlóg w godzinach
    6:00 - 9:00 oraz 19:00 - 22:00? ;)
    --
    M.M.

  • 4. Data: 2002-11-01 16:59:42
    Od: "Heming \(Dawid W.\)" <h...@g...pl>

    Uzytkownik "Leszek Niedziela" <d...@l...neostrada.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > studentow).
    >
    > pozdrawiam i czekam z nadzieja na konstruktywne idee....

    Zafunduj im nowa lodowke :)

  • 5. Data: 2002-11-01 21:09:54
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Nov 2002, Heming (Dawid W.) wrote:

> [...]
    >+ > mnie zakupu innej lodowki nie napotkaly na zrozumienie studenterii,

    Powiedziałbym że jakbyś ciął cytaty jak netykieta nakazuje
    to zauważyłbyś że to rozwiązanie....nie działa !!

    (lubią warkot czy co ?? Inna sprawa że ja się do mojej warczącej
    lodówki przyzwycziłem ;))

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-11-01 21:14:47
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

    > [...4 linie...]
    > [...3 linie...]
    > [...13 linii...]
    >
    > Powiedziałbym że jakbyś ciął cytaty jak netykieta nakazuje
    > to zauważyłbyś że to rozwiązanie....nie działa !!

    Gotfrydzie uwazniej czytaj :-)
    "współfinansowanie" to nie musi byc to samo co "zafundowanie"
    Moze studenci to twardzi negocjatorzy i chca miec drugą lodowkę za darmo :-)
    Gorzej tylko jak nie wyrzucą tej pierwszej.
    Ale to "fundator" moze wynegocjowac.

    Pozdrawiam,
    Karol

    PS.
    Moze tansze bedzie wyciszenie sciany?

  • 7. Data: 2002-11-05 13:53:53
    Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl>

    Użytkownik "Heming (Dawid W.)" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "Leszek Niedziela" <d...@l...neostrada.pl> napisal w
    wiadomosci

    Mysle, ze mozna wytoczyc proces o ciagle naruszanie mienia osobistego, w tym
    wypadku spokoju. Pozostaje jedynie kwestia wielkosci, czy znikomosci tych
    naruszen. Pozdrawiam i zycze powodzenia.

    --
    Natalia Slowik,
    Dzial Kontroli Jakosci Grupy BeeProvider

    Hosting lepszy niz miod!

    http://www.beep.pl/?n=1

    Kliknij, skosztuj slodyczy!