  • 1. Data: 2002-10-31 23:46:38
    Temat: Co powinno byc na pieczatce?
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    Witam

    Pytanie jak w temacie.
    Chodzi o zwykla pieczatke firmowa.
    Jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza.

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow
    --
    Dicere non est facere

  • 2. Data: 2002-11-01 01:07:31
    Temat: Re: Co powinno byc na pieczatce?
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>

    czlowieku, pytasz na kilku grupach. pomysl - pomysl !!

    ps. tysiace razy juz to bylo, wiec szybciej bys znalazl nic pisac tyle
    postow.

    Radoslaw

    --
    : "TWORZAC REALIZUJEMY CELE" ( r.w. - AD`2002 )
    : ****************************************************

  • 3. Data: 2002-11-01 11:50:43
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    > czlowieku, pytasz na kilku grupach. pomysl - pomysl !!
    >
    > ps. tysiace razy juz to bylo, wiec szybciej bys znalazl nic pisac tyle
    > postow.

    Jesli szkoda Ci czasu, to po prostu nie odpowiadaj..

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 4. Data: 2002-11-01 11:59:05
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    On Fri, 1 Nov 2002 00:46:38 +0100, Leszek.Pawlisz wrote:

    > Witam

    > Pytanie jak w temacie.
    > Chodzi o zwykla pieczatke firmowa.
    > Jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza.

    Nie widziałeś jeszcze nigdy w życiu pieczątki firmowej i nie wiesz co na
    niej może być?
    Gdzieś Ty się uchował?

    --
    Kaja

  • 5. Data: 2002-11-01 13:49:52
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <1fs3mjixkbiwz.1v250l9u9nuiy$.dlg@40tude.net> Kaja napisał(a):

    > Nie widziałeś jeszcze nigdy w życiu pieczątki firmowej i nie wiesz co na
    > niej może być?
    > Gdzieś Ty się uchował?

    Nie widziałaś nigdy szyny szotów foka? Gdzieś Ty się uchowała?

    A dla kolegi - po prostu idź zrobić, oni tam już wiedzą i powiedzą.
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2002-11-01 13:52:25
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Pytanie jak w temacie.
    > Chodzi o zwykla pieczatke firmowa.
    > Jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza.

    Jezeli juz z jakiegos powodu chcesz uzywac pieczatki to masz kilka
    mozliwosci:

    1. Minimum to co masz w REGONIE - przyda sie do konta bankowego.
    2. To co w poz. 1 + inne informacje, ktore uwazasz za stosowne.
    3. Mozesz tez uzywac kilka pieczatek w roznych wariantach w zaleznosci od
    tego jakie masz potrzeby.

    Karol

  • 7. Data: 2002-11-01 16:11:23
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Nov 2002, Kaja wrote:

    >+ On Fri, 1 Nov 2002 00:46:38 +0100, Leszek.Pawlisz wrote:
    [...]
    >+ > Pytanie jak w temacie.
    [...]
    >+ Nie widziałeś jeszcze nigdy w życiu pieczątki firmowej
    >+ i nie wiesz co na niej może być?

    wKF:
    pytanie było nie co "może być" a co "powinno być".

    Ad rem:
    W którymś poradniku widziałem, że na "głównej" pieczątce
    firmowej (tej którą stemplujesz dokumenty bankowe, US
    i inne "podobnie urzędowe" - *o ile* stemplujesz, ale
    na VAT-5 np. miejsce jest) ma być REGON;
    jak to tam było: "z przepisów prawa wynika..." (albo
    podobnie: "zgodnie z prawem").
    Zeznaję że jak dotąd nie szukałem podstawy prawnej owego
    twierdzenia. Jeśli to prawda - to całkiem sporo pieczątek
    które widziałem tego wymogu nie spełnia, więc branie
    ich "za wzór" jest takim sobie pomysłem ;)

    >+ Gdzieś Ty się uchował?

    Może wobec tego krótko potwierdzisz że twoim zdaniem
    REGON jest niepotrzebny bo taki przepis nie istnieje
    (skoro proponujesz wziąć "przykład z oglądanych") ?

    IMHO tak jak pisał Karol - "stosownie do potrzeb", ale
    pieczątka z "bazowymi" informacjami rozwiazuje problem
    "posiadania ich pod ręką" :)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (pełna nazwa, adres, NIP, REGON i nr telefonu :))

  • 8. Data: 2002-11-01 16:28:48
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości

    > jak to tam było: "z przepisów prawa wynika..." (albo
    > podobnie: "zgodnie z prawem").
    > Zeznaję że jak dotąd nie szukałem podstawy prawnej owego
    > twierdzenia.

    Ciekawe czy ktoś znalazł :-)

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 9. Data: 2002-11-01 18:44:01
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Ciekawe czy ktoś znalazł :-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Karol

    Było na pspp.
    Art. 43, ust. 3 ustawy
    z dnia 29.6.95
    o statystyce publicznej
    Dz U nr 88
    poz 439
    ze zmianami

    Pzdr
    CEZ

  • 10. Data: 2002-11-01 18:46:16
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Było na pspp.
    > Art. 43, ust. 3 ustawy
    > z dnia 29.6.95
    > o statystyce publicznej
    > Dz U nr 88
    > poz 439
    > ze zmianami

    Tu mnie zaskoczyles.
    Zanim zabiore sie za lekture, napisz tylko czy ww. dotyczy nas "zwykłych
    przedsiebiorcow" :-)

    Pozdrawiam,
    Karol