    From: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak odzyskać kasę z sądu
    Date: Wed, 20 Mar 2002 17:28:34 +0100

    A więc w kpa za skuteczne doręczenie będziemy uważali gdy wysłane pismo
    spełni warunki art. 44 kpa i z odp. adnotacjami zostanie zwrócone sądowi ,
    który włączy to do akt sprawy i to będzie własnie skutecznie doręczona
    korespondencja .
    W odn . do kpc art. 139 par.3 i 4 i dokona prawidlowego doręczenia
    a gdy nie zostanie ustalone miejsce pobytu strony przeciwnej ustanowi
    kuratora dla nieznanego z miejsca pobytu i jemu doręczy pisma i zarzadzi
    ogłoszenie na tablicy ogłoszeń postanowienia ,jest jeszcze możliwość taka
    ,że kuratorem może być bliska osoba strony przeciwnej , która może wyrazić
    zgodę na występowanie w tej sprawie broniąc jej interesów . Fakt Mateuszu
    podlega to kpc hmm chciałabym mieć takiego egzaminatora :-) byłabym wtedy
    super :-) no ale to nie zmienia faktu ,że marko powinien udać się do sądu i
    się o tym wszystkim dowiedzieć , poprosić o akta zobaczyć jak to wygląda
    dokładnie w jego sprawie .Moja odp. dotyczyła problemu osoby ,która już taką
    skarge złożyła i nie dostała odp. informując ,ze sąd musi dokonać doręczenia
    stąd moja odp. o skuteczności doręczenia pozostawionego w koncowym efekcie w
    aktach sprawy . Pozdrowionka dla Mateusza :-)