    From: "Robert" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak naklonic wspolwlascicieli do remonu czesci wspolnej???
    Date: Mon, 11 Jul 2005 14:28:41 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@213.25.168.148

    Użytkownik "gaet" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:darh7f$qlj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Moze ktos z grupy podpowie jak poradzic sobie z takim problemem:
    >
    > Jestem jednym z 4 wspolwlascicieli w 4 kondygnacyjnej kamienicy
    > (kazdy ma 1 pietro). Ja jestem wlascicielem ostatnigo pietra,
    > zaraz pod strychem. Dach wymaga gruntownego remonu.
    > Woda leje mi sie do mieszkania, tynk odpada z sufitu itd.
    > Na strychu pognily legary podtrzymujace dach, lada moment to wszystko moze
    > zwalic mi sie na leb. Pozostali wspolwlasciciele nie wykazuja
    > zainteresowania
    > remontem, natomiast proponuja sprzedaz poddasza komus pod adaptacje.
> [...]
    Można do sądu, ale to ostateczność. W moim przypadku (właśnie mam mieszkanie
    na strychu) taka jednorazowa zrzutka na remont nie miała szans na
    przejście. Na zebraniu właścicieli z zarządcą nieruchomości ustaliliśmy
    wpłaty na fundusz remontowy i po roku dach przełożono i niezbędnymi
    naprawami więźby dachowej, przekładki kominów.
    Pozdrawiam
    Robert